CUM CUMPAR – CUM PLATESC – POLITICA DE VANZARE ONLINE
1. Accesul la serviciu
1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Utilizator care poseda sau isi creeaza un Cont pe site .
1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
1.3. ZoneTech isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si campanii marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc) in cazul in care considera ca in baza comportamentului avut de catre Client (plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi in sistemul de plata la livrare, plasarea de comenzi care ulterior sunt anulate sau modificate cu exceptia cazurilor permise de la art. 3.7, folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc) , accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel ZoneTech. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.
1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
1.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, ZoneTech isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu. Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.
1.6. ZoneTech poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
  • esuarea / invalidarea tranzactiei online;
  • furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului ZoneTech.ro, societatii ZoneTech  si /sau partenerilor sai;
  • Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi ZoneTech ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
  • livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;
  • alte motive justificate (de ex. : plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de trei comenzi intr-un interval de 30 zile).
2. Produse si servicii
2.1. ZoneTech poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care ZoneTech are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
2.3. ZoneTech poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.
2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON).
2.5. Pretul RRP semnifica pretul recomandat de catre producator pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica, nefiind asimilate si nefiind incluse in vanzarile cu pret redus, astfel cum acestea sunt definite de OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata.
2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. ZoneTech nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura. Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala. Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii decat modificari ale facturilor emise decat in limitele precizate.
2.7. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face atat online), prin transfer bancar cat si la livrare catre curier numai in numerar.
2.8. Plata in numerar la livrare (la curier) este o metoda de achitare disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse. In cazul in care Clientul comanda cantitati mai mari din acelasi produs (mai mult de 5 produse de acelasi tip), pentru produsele livrate direct de la Producator (in acest caz se va mentiona expres la descrierea produsului pe site) sau comanda este in valoare de mai mult de 1500 (omiecincisute) lei, ZoneTech  ofera posibilitatea de a achita comenzile doar in avans, prin transfer bancar. Plata in numerar la livrare (la curier) este taxata suplimentar cu 5 lei/comanda.
2.9. Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea ZoneTech, acestea fiind cu titlu de prezentare. ZoneTech poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.
2.10. In imaginile produselor si/sau serviciilor ZoneTech isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare si se marcheaza si in imagine.
2.11. In cazul putin probabil cand ZoneTech nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i una dintre alternative:
a. anularea comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat
b. primirea unor credite activabile pe site in anumite conditii care vor putea fi folosite pentru achizitii produse doar pe www.ZoneTech.ro
2.12. TAXA DE TIMBRU VERDE – valoare exprimata in lei, platita de catre ZoneTech catre compania autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare / reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut in HG nr. 1037/2010 privind deseurile de echipamente electrice si electronice. Conform legii, taxa de timbru verde este facturata de catre ZoneTech  (producator) si trebuie suportata in final de catre Clientul final (utilizator).
3. Comanda online
3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, ofertele fiind limitate in timp (dupa perioada indicata nu se mai pot plasa comenzi si articolele nu mai sunt vizibile pe www.ZoneTech.ro). Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi.
3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
3.3. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre ZoneTech  atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre ZoneTech, in urma receptiei tuturor produselor (dpdv cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre ZoneTech (direct sau prin subcontractori). Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, ZoneTech are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de ZoneTech (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca ZoneTech nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.
3.4. ZoneTech  va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabile adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
  •  datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea ZoneTech si/sau partenerilor acestuia;
  • realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
  •  pentru alte motive obiective.
3.5. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat , suma aceasta va fi rambursata de catre ZoneTech  in maxim 14 zile de la data la care ZoneTech a luat la cunostiinta de acest fapt.
3.6. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de ZoneTech, ZoneTech va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 14 zile de la notificarea clientului. In aceasta situatie, ZoneTech isi rezerva dreptul de a oferi, suplimentar fata de sumele cuvenite rambursabile din avans, si posibilitatea de a oferi alte produse cu un discount stabilit de catre ZoneTech.
3.7. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului. Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe comenzi@zonetech.ro mentionand clar solicitarea si numarul comenzii.
a. Clientul renunta la un produs si notifica ZoneTech inainte de expedierea comenzii
b. Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda, produs ce se afla intr-o campanie activa la momentul solicitarii suplimentarii comenzii
c. Intarzierea livrarii cu maxim doua saptamani peste limita maxima de livrare
d. Modificarea adresei de livrare
e. Cumularea comenzilor (valabil doar pentru comenzile cu plata la livrare) cu perioade de livrare apropiate (maxim o zi diferenta a ultimei zile din interval). In situatia cumularii unei comenzi, comanda initiala se anuleaza si statusul acesteia va aparea ca fiind “comanda anulata”, iar produsele aferente comenzii cumulate se vor adauga in comanda cu care se solicita cumularea.
f. Modificarea metodei de plata
g. Modificare date pentru facturare
3.8. Comenzile nu pot fi modificate, in cazul in care Clientul opteaza sa achite prin transfer bancar a contravalorii acestora.
3.9. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, lunadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
4. Comanda telefonica
4.1. Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice. Clientul / Membrul nu poate solicita modificarea comenzii la telefon.
5. Contract si finalizare
5.1. ZoneTech va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare.
5.2. ZoneTech va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal si va putea fi descarcata in format pdf din contul Membrului.
5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a coletului de catre curier (AWB semnat si decontat) din partea ZoneTech , devine Contract onorat.
5.4. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.
5.5 In cazul in care exista diferente intre lista cu produse livrate (imprimata pe verso AWB) si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica ZoneTech si curierul (daca constatarea s-a facut in prezenta acestuia) in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin e-mail catre adresa comenzi@zonetech.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii etc).